sobota 9. února 2013

Moje nail arty


Hodně často si kreslím po nehtech, to už o mě lidi, co mě znají z předchozího blogu, asi ví. Chtěla bych dál ukazovat své výtvory i tu, akorát už budou mít nailarty konečně svoji samostatnou rubriku. Tady, v prvním článku této rubriky se můžete mrknout na to, co už na mých nehtech sídlilo. Dále pak bude mít každý nový nail art svůj článek, ale teď by to bylo na dlouho, takže to dávám dohromady. x) Jinak dřív jsem nosila hodně krátké nehty, jak můžete vidět, ale teď už si je nechávám trošku delší, protože jsem přišla na to, že se na to líp kreslí. :D


























15 komentářů:

  1. Jsou moc krásné, hlavně ty jahodové a ty poslední :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Daysy, ty jsi umělec. :D Nádherné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Celkem mě to tvoje rozhodnutí překvapilo, ale to je jedno:) Jen se chci zeptat, jak je to tady na blogspot s designy. Můžeš si třeba volit menu, barvu stránky a dělat takové ty moderní designy s odkazy v záhlavý, jako na blog.cz nebo jde jen dát fotku nahoru? Jo a platí se to tu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu složitější, ale ano, i tu se dá vytvořit lepší design. I když já zatím zůstávám u jednoduchosti. x) Neplatí se. A příště už prosím otázky na Formspring, proto ho mám. x)

      Vymazat
    2. Na Formspringu mi to nejde, protože nejsem zaregistrovaná:)

      Vymazat
    3. To ale neznamená, že to nejde. ;)

      Vymazat
  4. Vidím, že na nail artu ujíždíš ;) Já taky!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tvoje nehty jsem vždycky obdivovala... Alemoje nehty holt asi laky oporují a nebo nechtějí být lakovány protože se mi na prstu začaly šířit bradavice a i kdybch lakoval jak bychchtěla stejěn to kaží dojem... Taky se hodně lámou....
    Už i na tvém blogu jsem tvé nehty obdivovala..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie melonikove su krasne!
    Vedela si, že je nova micelarka od Biodermy? Recenzia tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/sensibio-ar-alebo-co-teraz-pouzivam.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ale když ono je těžký mezi takovýma hezkým jeden vybrat! :D Ale tenhle je nejlepší - http://1.bp.blogspot.com/-O3qyjkMFh5U/URZaSefPvZI/AAAAAAAAANw/po-9ZIJYXyk/s1600/DSCN1865.JPG

    OdpovědětVymazat
  8. Můžu se zeptat, ty stromy jsi dělala nějakým tenkým štětečkem na laky?

    Broken-Bear.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem to centropenem. x) A nepiš prosím za komentář reklamy, děkuju. x)

      Vymazat
  9. Prostě super :-) A nejvíc se mi líbí ty černé s bílými puntíky :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.