čtvrtek 14. února 2013

Hlavně nepropadat negativní náladě

Oh, už aby bylo zítřejší odpoledne! Dneska mě ta škola fakt štvala. Měli jsme "praxi", psali 4 písemky, z toho 3 těsně za sebou a poslední tak 10 minut před koncem, takže vůbec nevím, jak to mám, když jsem to musela psát narychlo. A k tomu jedna z nejpříšernějších učitelek. >.< No, ještě, že teď ji zas dloouhou dobu neuvidíme. 

A jinak se mám asi tak - mám hlad! :D Jela jsem hned po škole k zubařce, dostala jsem nějakou tu plombičku, ale samozřejmě dvě hodiny nepapat že jo a to není moc ok, když jsem ještě ani neměla nic k obědu. Kuš. >.<

No, příznivé je aspoň, to, že i když jsem naštvaná ze školy, nenysycená a s příšerně bolící hlavou a únavou (a teď v 5 hodin už nemá cenu si jít lehnout, protože bych pak neusnula večer), beru to dobře. Žádná špatná nálada. I když ono mě to možná při učení matiky a češtiny přejde. :D

Jak jste se dnes měli vy?

Jinak - ještě furt mi aspoň dělá radost to, že jsem včera sehnala naprosto skvělou tašku na rameno v anglickém stylu! ^^ Větší fotku najdete na Projektu 365.

4 komentáře:

  1. Jo to my dneska měly růžovej den růžová fujky!
    Zejtra masopust takže bych řekla,že celkem pohodove zakonceni tydne ;) Ty pisemky ti fakt nezavidim..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou tohle ještě k závidění je. :D Bývá to daleko horší. A do června bude už jen hůř. :D

      Vymazat
  2. Ta taška je krásná, taky o takové uvažuji na příští rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mne bolela včera hlava celý den a dnes je mi naštěstí dobře. A co se týče jídla, když si na něj nevzpomenu, často nejím celý den. :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.