středa 27. února 2013

Dárky od Rings & Tings 03

Docela mě překvapilo, když mi dneska přišel další balíček od  Rings & Tings. Myslela jsem, že budou posílat tak jednou za měsíc, ale jde to nějak rychleji. x) No, já proti tomu každopádně neprotestuju. Navíc se mi pořád hromadí ty krásné známky, dnes místo dvou tří, takže nějaká ta nová. A taky je celkem zajímavé, že pokaždé je obálka větší. :D Tak se teda mrkněte, co jsem v balíčku objevila tentokrát.
desetiprocentní sleva na e-shop Rings & Tings pro vás: kód stylecard10







Moc zajímavý je tento přívěšek na krk. Mě, jako nadšeného (i když jen lehce aktivního) kolistu to moc zaujalo. Navíc je to zase moje oblíbená bronzová, takže určitě ponosím.


Jako další jsem objevila tento krásný řetízek s úžasným ptáčkem. Moc se mi líbí, je takový elegantní a roztomilý zároveň.

Jako poslední jsem v balíčku objevila tyto peříčka. Je to uplně stejný náhrdelník, jaký jsem dostala i minule. Ale vůbec mi to nevadí. Můžu aspoň udělat zas radost někomu jinému. x) Buď najdu někoho, komu to dám nebo mi ho najde zase někdy nějaká giveaway, takže možná se dostane k někomu z vás.

ask.fm/TheDaysy 





9 komentářů:

  1. sú fakt veľmi pekné :) :) som za giveaway :) snáď konečne niečo vyhrám :) :) si už pripadám ako totálna looserka, nikdy nič nevyhrám :( :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono je to v tom giveaway docela malá šance, většinou je přihlášených strašně lidí. :D Taky jsem ještě nic nevyhrála, spíš rozdávám. :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Na takoy obcasny kolistickej prujezd Prahou? :D

      Vymazat
  3. To kolo je dobré. Mně se hrozně líbí ta peříčka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta peříčka jsou fakt pěkná a i ten ptáček.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No přesně jak říkáš, lepší prostě odejít, než být v takovém nespokojeném "vztahu" :) hlavně sem ráda, že odcházím v dobrém. A o řeč se vůbec nebooj :D já jak sem ta milovnice švédska, tak snad umim i přes ty 3 měsíce tady víc švédskejch slov jak finskejch :D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty pericka jsou vazne fain ;)
    Obcastna kolistkq to jsem taky,ale tendle rok to chci rozseknout a zqcit poradne jezdit ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.