středa 13. února 2013

Dárky od Rings & Tings 02

Pro ty, co mě ještě tolik neznají, na dřívějším blogu jsem vedla spolupráci s firmou Rings & Tings. Psala jsem jim už tak dva dny zpátky, že stěhuju adresu blogu a chtěla bych ve spolupráci pokračovat, tak uvidím, co odepíšou, ale snad to pujde dál.

Dneska mi od nich přišla druhá obálka a udělala mi velkou radost. ^^ Našla jsem v ní tenrokrát prstýnek a něco na krk. Však už se podívejte sami. (I když nemám krásné fotky, protože já prostě nejezdim domů za krásného denního světla a toto světlo je k focení na prd. :D Ale ono jinak byste museli čekat nejmíň do soboty.)

Jinak pořád platí, že pokud chcete desetiprocentní slevu na e-shopu Rings & Tings, stačí zadat kód stylecard10 při objednávce. ;)




A trefili se mi do oblíbené barvy! x)

// První dárky najdete tady.

13 komentářů:

  1. Ty peříčka nemají chybu a skvěle ti ladí k vláskům. :) Nice!

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala si skvelé veci, všetko by som brala :)
    a akoto , že si dostala 2. darček?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud spolupráce trvá, dostává blog dárečky pořád. x)

      Jinak určitě budete moc získat nějaké věcičky také, jestli ještě něco přibude, tak nějaké věci vyberu a udělám nějakou jednoduchou soutěž, kde je budete moci vyhrát. ;)

      Vymazat
    2. tak ja som im písala nejako v decembri a darček mi prišiel v januári.. a odvtedy nič :D a nepočula som, že by ich niekto dostal viac.. tebe po jakom čase prišiel od prvého tento druhý?

      Vymazat
    3. Stačí se podívat na datum prvního článku s dárky. Ale nebyla to dlouhá doba, snad ani ne měsíc.

      Vymazat
  3. Jé.. ty eříčka jsou fakt pěkný..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný kousky a navíc se mi líbí i obálka. Mám tahle psaníčka s cizokrajnými známkami moc ráda ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty obálky si schovávám, známky se mi taky hned zalíbily. x)

      Vymazat
  5. Ten prstýnek se mi moc nelíbí ale řetízek pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké věci :)

    PS: Zapoj se u mě do mé první GA!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, a můžu se zeptat, kam jsi jim psala? normálně z toho formuláře ze stránek? jak dlouho tvrá, než odepíší? díky moc:) jinak ještě jsem se chtěla zeptat, jak dlouho se věnuješ grafice? to je asi vše:D díky, měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.