pátek 8. února 2013

Co ode mě čekat

Štvou mě. Štvou mě na blog.cz a proto se stěhuju sem. O blogspotu jsem hodně dlouho váhala a to z jednoho důvodu. Lehce se věnuju blogové grafice a blogspot mě trochu omezuje v tvorbě designů. Ale pořád to nestojí za to rozčilování se nad adminy blog.cz.

V grafice pokračovat pořád budu, i když trochu míň. Pokud se najde někdo, kdo bude chtít design pro blog.cz, klidně něco zase zkusím. Jinak tu budou z grafiky obyčejné věci jako blendy, oblíbené poznámkové papíry, signatury a podobné.

Většinu článků by ale měly zabírat posty z mých dnů, od toho už se dostáváme k názvu blogu. Ráda se jen tak vykecávám nad obyčejnostma, které se mi dějí, přidávám k tomu mé fotky. Některé jsou jen odfláknuté momentky, ale občas se u mě dají najít i hezké záběry. Však to už posoudíte sami. 

Když mě chytne více psací nálada, jsem schopná splácat i nějaký ten článek na téma, jako třeba něco o filmech, hudbě nebo prostě jen něčem, co mě na internetu zaujalo.

Také se tu můžet setkat s Panem Halloweenem, mým plyšovým medvědem, který se občas ukáže. 

Vedu si i malý projekt (Ne)malé radosti, které si možná nejeden z vás rád počte a sám si zkusí najít ty své. Občas se tu možná objeví nějaká soutěž, ať dělám radost i já vám.x)

Moji předchozí tvorbu najdete na adrese grafika-daysy.blog.cz, pár článků jsem si odtamtud přenesla i sem a přiřadila jim datumy, ve kterých byly publikovány na mém dřívějším blogu.

7 komentářů:

  1. Jo jo..:)
    Já jsem taky z blog.cz odešla,ale stále tam blog mám nemůžu se rozloučit s nějakými věcmi co tam jsou..:) ale blogspot je blogspot..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, starý blog nechávám tak, protože tam je hrozně moc věcí, které prostě chci mít tam, kde jsou! :D Ale jinak blogspot jednoznačně vede a nic mě tu nemusí rozčilovat. x)

      Vymazat
  2. To jsem ráda, že jsem ti udělala chutě. Je to totiž vážně výborné! :-)) Dobrou chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. je to tady super :D taky jsem tu od vcera :))

    OdpovědětVymazat
  4. tiež som už dávnejšie zdrhla z blog.cz sem a neplánujem sa vrátiť, to čo tam robí S.R. (respektíve nerobí) a aj tí užívatelia je strach a hrôza...
    a dizajnovo by ťa blogspot obmedzovať nemal, skôr naopak lebo tu môžeš zasahovať do html, pridávať css atď atď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o to, že s tím HTML nějak moc neumim. :D Ale tak snad na to brzo přijdu. Navíc jak jsem tak koukala, ten design by šel nastavit i přes šablony. x)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.