čtvrtek 21. února 2013

Bráška

Tak jsem teď jen tak procházela staré články mého předchozího blogu a něco vám z toho sem musím dát. x) Chci se pochlubit totiž i tady a to bráškovou fotkou, kdy mu byly asi tři roky a šli jsme s ním na karneval. Mamka nám vždycky šila skvělé kostýmy a tu tomu nebylo jinak. Fotky blízkých neukazuju, ale tohle už je dost staré a tak je jasné, že brácha vypadá o dost jinak. Přecejen - za pár týdnů mu bude třináct. Páni... Mám tu fotku teď na nástěnce a brácha doteď nechápe proč. :D Ale strašně se mi líbí a mám ji ráda. ^^


//fotka je otagovaná názvem mého předchozího blogu

5 komentářů:

  1. Jujský.. to je roztomilé.. lízátko nechce?? :)

    OdpovědětVymazat
  2. moje mamka taky šila perfektní kostýmy, vždycky si s tím vyhrála:D:) ale tvůj brácha byl roztomilej:D

    OdpovědětVymazat
  3. ta fotka je skvělá :D :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.