středa 27. února 2013

Balíčky

Na poště ze mě musí mít fakt radost. :D Poslední dobou mi pořád dokola něco chodí. Objednávám si každou chvíli vzorečky, protože hledám nějakou novou fajn kosmetiku, takže si to chci vyzkoušet, pak tu byla ta výhra od DMka, sem tam mi přijde něco, co nakoupím na netu no a taky je tu Rings&Tings. 

Dnes mi přišly balíčky dva. Jeden žlutě zářící s krásnýma čínskýma známkama jsem hned poznala, ale jeho obsah vám ukážu až později v samostatném článku, ať se máte zas na co odpoledne těšit. ;D


Ve druhém jsem našla jedny ze zmiňovaných vzorečků. Dnes to jsou malé barevné vzorky od Nevo. Většinou si vzorečky objednávám fakt jen čistě z toho, že je chci otestovat, abych si kdyžtak později dcelí produkty koupila, ale u Nevo tomu asi tak bohužel nebude, kvůli ceně. Ale tak aspoň zkusit si můžu dopřát no. x)

Dostala jsem pleťový peeling, což je super, protože to mě momentálně zajímá nejvíc. Nemám sice s pletí nějké výrazné problémy, ale čištění je důležité. Dál na mě čekal krém pro hydrataci pokožky. Nepoužívám make-up a vždycky se prostě jen nakrémuju a přepudruju, takže tyhlety pleťové krémy spotřebovávám a otestovávám dost. Jako poslední obsahoval balíček ještě oční sérum pro regeneraci jemné pokožky kolem očí.

Z minulého testování mi třeba absolutně nevyhovoval krém od Eucerin, přičemž na tu značku slyším samé chvály, ale zas třeba čistící gel byl celkem fajn. Krém mi vyhovoval nejvíc zatím asi od Forlife.
 

Co vy, objednáváte si občas nějaké vzorečky, aby jste si produkty otestovali nebo zrovna nakupujete celé balení?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.