sobota 16. února 2013

Ask

Uh, nesnášela jsem, když se tam všichni začali stěhovat z Formspringu. Formspring je teda daleko lepší a stále si na tom názoru trvám. Jenže jak někteří víme, někoho hrozně "inteligentního" tam napadlo, automaticky zakázat posílání otázek těm, co tam nemají účet. Jestli si mysleli, že tím docílí vzrůstu založených účtu, myslím, že se docela pletli. Bylo tam poslední dobou trochu neživo už i před tím, ale teď? Teď je tam totální mrtvo. A mrtvo nemám ráda.

Snažila jsem se to tam nějak oživit, posílát otázky, přimět k tomu ostatní. Moc to ale nefungue. A lidi, co jsou na FS poprvé raději odejdou, než aby si kvůli jednomu dotazu zakládali celý účet, který třeba ani nechtějí.

Proto už i já zkouším Ask, i když jinak pořád více fandím Formspringu, který si ale bohužel novými změnami spíše uškodil, než pomohl. Mám ráda odpovídání na otázky a komunikaci se čtenáři a chybí mi to, často je nepřehledné odpovídat v komentářích. Však když to bude moc špatné, vždycky to můžu zrušit. Ale teď, pokud se něco chcete ptát, máte možnsot i bez založení účtu, prosím:
.

3 komentáře:

  1. palačinky na pánvičce necháváme jen do doby kdy na ní lepí, hned co přestanou je sundáme, asi proto :-))

    OdpovědětVymazat
  2. FS som mala radšej.. je to tam prepracovanejšie a originálnejšie.. ale tou zmenou to zabili :/ takže som bola tiež viac-menej nútená prejsť na ask, kde ma to teda nebaví :/

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím do kdy trvá,ale do dneška byl přihlášenej jen 1 člověk,až bude víc(ted už jsou 3) tk to ukončím...

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.