pátek 18. ledna 2013

Někdo měl štěstí, že se mi chtělo fotit

Dneska se mi zas TOLIK nic nechce! >.< Aspoň, že je pátek a zítra se vyspím. Už jsem i M. dneska na praxi říkala, že tam v práci mají asi nějaké spací vlny. :D Chce se mi tam totiž vždycky spát ještě víc, než ve škole a to i přes to, že na praxi vstávám o víc než půl hodiny později a zas tolik práce nedělám. Asi je prostě už dlouhá zima a dolíhá to na mě. >.< Odpoledne jsem chvíli spala, ale maminka si bohužel musí umínit, že mi v pátek povysává v chodbě před pokojem, takže asi tak...

Potřebuju udělat zas něco do školy a víc číst. ale asi napíšu jen pár vět z maturitní otázky a zas mi to zbude na víkend. Pff. >.< Příští týden to budu muset rozjet víc. No čtení..čtu teď málo. Nejvíc načtu vždycky ve vlaku a to se teď nekoná, protože nejezdim, takže nic moc.

Copak děláte dnes vy?

(dotazy, připomínky, přání na články)






//pozn.: fotky jsou otagované názvem mého předchozího blogu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.