neděle 13. ledna 2013

Moje nástěnka

Dneska mi KONEČNĚ taťka přidělal nástěnku. Chtěla jsem ji už strašně dlouho, protože se mi tu skládaly věci, které chci mít na očích a dočkala jsem se. Zatím je taková chudá, ale určitě tam bude postupem času něco přibývat. x)

Zatím jsem si tam dala pohlednice z některých míst, kde jsem byla (Bulharsko, Hluboká n. Vltavou, Telč nebo Buchlov, kde jsme byli toto léto s M.), nějaké fotky (jedna ze školy a druhá brášky, když mu byly asi tři roky), moje jméno v arabštině, maturitní stužku a hlavně obrázky. Miluju, když mi blízcí lidi něco nakreslí nebo vyrobí, protože to je dárek fakt od srdce a je to osobnější. Strašně mě potěšila Lola, která před pár měsíci uplně neohlášeně poslala dopis i s motýlkem, co nosím na krku a tímto obrázkem. Jsme to my dvě, nakreslila to fakt nádherně a tak tam obrázek prostě musí být! ^^ Taky jsem si pověsila přáníčko od Jess, které mi dala v Luhačkách. No a nakonec, speciálně pro moji nástěnku, mi M. nakreslil červeného motýlka. ^^ (Už mám od něj obrázek v pamatníku a taky jeden zarámovaný na stěně, ale obrázků není nikdy dost. x)) Kromě těchto věcí mám ještě po bocích nástěnky pověšené přívěšky. Vlevo slon od třídní, dávála nám přívěšky na stužkáči pro štěstí k matuře. Vpravo přívěšek od mamky a klíček od M. x) Ještě bych si tam chtěla dát společné fotky s lidma, které mám ráda, ale musím si je natisknout.

Vlastníte také nástěnku? Co na ní máte? x)

2 komentáře:

  1. To je vtipný jak máš rozostřený obličeje :)
    Já nástěnku nemám. Nemám je ráda, protože to vypadá hrozně chaoticky a neuklizeně. A to mi prostě vadilo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta já to mám schválně, protože tu nechci vystavovat fotky blízkých lidí. Akorát bráškou se chlubím, protože ta jeho fotka je stará už tak 10 let. No..inteligentní lidé zvládají chaos. :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.