pondělí 21. ledna 2013

Dárky od Rings & Tings

Achjo, dneska jsem zas nějaká líná. >.< Nebo spíš blbě vyspaná. Bolí mě za krkem, asi od toho jak jsem se včera usilovně otáčela za sešitem, abych z něj opsala maturitní okruh, špatně se mi vstávalo a na praxi mi šlo všechno nějak pomaleji. :D Snad bude zítřek lepší, protože tenhle začátek týdne nebyl nic moc.

Alespoň mi ale udělali radost z Rings & Tings. Už mi přišly nějaké jejich věcičky k té spolupráci. Dost jsem se divila, že to přišlo tak brzo. Balíček je až z Hong Kongu, ale psala jsem jim tak před necelými třemi týdny a už je to tu. Jsou rychlí! x)

Našla jsem tam pěkný hnědý náramek s bronzovým řetízkem (miluju šperky v bronzových barvách!), prstýnek na dva prsty s nějakým křížkem, což asi moc neunosím, ale není špatný a nakonec uplně nejperfektnější prstýnek s drápkama obepínající prst + bronzová barva! :D Ten mě potěšil nejvíc. x)

Mělo by mi to chodit nějak pravidelně, takže možná některé věci časem věnuju do nějaké soutěže, ať můžu udělat radost i vám. Jinak pořád platí, že jestli chcete, můžete uplatnit 10% slevu z tohoto článku a nakoupit si sami. Mají krásné věcičky. ^^


/ fotky jsou otagované názvem mého předchozího blogu

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.