úterý 25. prosince 2012

Pochopená o Vánocích, nejkrásnější dárek

Včera, když jsem v 10 hodin vstala a vylezla ze sprchy přišlo zjištění, že nám nejde internet. To je teda začátek dne, co? :D Samozřejmě nejsme internetoví závisláci, tak jsem nad tím vlastně nějak mávla rukou. Akorát jsem vám přidala později video, kvůli čemuž se myslím taky svět nezbořil. Šla jsem dolů za našima a bráchou, započat sledování pohádek. ^^ Později jsem si u toho začala dělat jako každý rok zlaté prasátko. Oběd na Štědrý nemíváme, ale stejně to skoro nikdo z nás nevydrží a přes den vždycky něco uzobává. Takže si dělám prasátko svoje, kdo na něj má čekat, když prostě máme doma citron a moje (ne)šikovné ručičky?



Později jsem hrála s tatíkem a bráchou karty, skončila jsem druhá, což není tak špatná pozice. :D Oni šli pak ven, uklízet led a sníh a já pomáhala v kuchyni se stolem. V noci u nás pršelo a ráno to zamrzlo tak, že jsme se furt jeden druhého ptali, jestli si nezlomil nohu. Naštěstí jsme přežili a asi kolem třičtvrtě na čtyři jsme se šli s bráchou projít k našim zamrzlým rybníkům. Kddyž jsme se vraceli, byla už skoro tma.



Hned po návratu už jsme se šli trochu zkulturnit a hurá ke stolu. Celí vyhladovělí jsme se konečně natěšeně pustili do jídla. Bohužel pro vás nemám tu slibovanou fotku naší štědrovečerní tabule. Chtěla jsem si to vyfotit i pro sebe, ale vzpomněla jsem si až tak v půlce večeře a to už nemělo cenu. No, ale měli jsme ji hezkou. :D Jedli jsme rybí polévku a jako hlavní chod samozřejmě kapra (nebo filé) s bramborovým salátem. Po večeři jsme trošku uklidnili svá přecpaná břáška a vyslali tatínka, aby se podíval, jestli už přiletěl Ježíšek. :D


Ježíšek přiletěl, a byl opravdu hoodně štědrý. Snad si ani tolik dárků nezasloužím. x) Naši nám dělají Vánoce opravdu velkolepé, hlavně taťka si to strašně užívá, takže dárků je každý rok opravdu hodně. Za mnou vidíte taky něteré z dárků, jako třeba nový polštářek na spinkání, který mám od babi a dědy, taky nové pyžámko, i když v tom spím málokdy, ale potěšilo nebo vedle mě sadu do koupelny, která skvěle voní. ^^
Jinak si tady ale zrovna rozbaluju dárek od přítele. Na fotce mám ještě takový výraz "co to asi bude", ale kdyby jste mě viděli o pár sekund později, usmívám se jak poťouchlý nadšenec. :D V dárečku byla tahle perfektní mikina s ušima, kterou jsem tušila, protože jsem ji příteli kdysi ukazovala, že si ji chci někdy koupit a on se toho chytil a pak mi před Vánoci říkal, že ji objednal. x) Dále jsem v té obrovské krabici našla ještě červeno-černé bezprsťáky, krásný rudý lesk na rty a černé linky na oči od Oriflame. Co mě ale překvapilo nejvíc a hodně mě nadchlo byl pásek s Jackem a pak - Jack sám. x) Dostala jsem jeho postavičku v krásném balení. Má dokonce sundávací hlavu. x) Takže, Jacka nehledejte, nastěhoval se ke mě. Jipí. ^^



Hlavní věc, co jsem dostala od našich byl mobil. Byla to taky jediná věc, kterou jsem chtěla, jinak jsem furt za nima chodila, že vůbec nic jiného nechci, ať neutrácí (což nikdy neposlechnou). Vybrala jsem si ho už asi před půl rokem a chtěla si ho koupit sama, ale v létě se mi pokazil foťák, takže moje finance padly na něj a taky jiné věci. S mobilem jsem spokojená, je snad chystřejší než já. :D Ale hlavně je červený! Akorát to ze mě udělalo parádního závisláka na Angry Birds, ráno sjem se kvůli tomu nemohla asi hodinu dostat z postele. >.< :D


Od brášky jsem dostala nějakou kosmetiku, ale hlavně tenhle náádherný červený hrníček s puntíkama. :D Asi jsem těmi hrníčky vážně posedlá a on to ví. Už mám strašně moc svých hrníčků, ale stejně mě vždy a znovu potěší nový. Už jsem si z něj dnes vypila první kafe a pije se z něj fakt dobře. Navíc je dost lehký, tak se mi bude dobře nosit po schodech. :D


Tady je ukázka zbytku dárků. Bylo jich, jak říkám, opravdu strašně moc, takže nebudu fotit vše. Tady je zrovna kazeta od Maybelline, kde je červený lak (jo, právě mi došel!), řasenka pro husté řasy (tu jsem zrovna sháněla!) a kajalová tužka na oči (moje mi už skoro dochází). Vedle pak parfém a deodorant od Playboye. Nemám ráda název té značky, ale voní to moc krásně. ^^ Pak jsem dostala nové povlečení na postel do červena, samozřejmě knížku, nějakou další kosmetiku a věci na voňavé koupání, natáčky na vlasy, různé šampony, tašku s krémy Garnier a podobně. Úžasně mě ovšem překvapila žehlička na vlasy. Ani jsem netušila, že někdo doma ví, že si chci kupovat novou. Jo, můžu si vlasy ničit dál. x) Pak zbývá už jen zmínit oblečení, ale to nefotím uvidíte ho na mě možná postupem času na mých fotkách. Mám nové rifle, baretek (taky jsem sháněla, ale žádný mi neslušel, ale hle - tento je skvělý!) nějaké trika a hlavně strašnou zásobu svetrů a mikin a fakt moc pěkných.


No a z toho všeho vyplývá jedno, co bylo pro mě největším a nejkrásnějším dárkem. Naši mě pochopili. Asi mě vážně začali poslouchat a ví, co mi chybí, jaký mám ráda styl a vůbec jaká jsem. U stromečku jsem pořád jen říkala "tohle přesně mi chybí, tohle přesně jsem 3 měsíce sháněla, tohle přesně jsem viděla a chtěla si koupit, tohle přesně mi právě nedávno došlo". Popsala jsem vám tu plno mých krásných dárků, ale cílem nebylo nějaké chlubení. K čertu s dárkama, ale opravdu skvělé je pro mě to pochopení. Nemám tu ani jedinou věc, u které bych si vzdychla "achjo, jaktože o mě neví, že toto nemám ráda". Nemyslím to tak, že bych byla někdy nevděčná za dárky, co se ke mě nehodí. Ještě jednou opakuju - nejde mi o ty věcné dary. Jen jsem prostě nadšená, že naši konečně měli tu čest a poznali mě a to je důležité. x) A kvůli tomuto pochopení to byly za poslední roky nejkrásnější Vánoce.
//pozn.: fotky jsou otagované názvem mého předchozího blogu

5 komentářů:

  1. Já si dávám na Štědrý den pravidlo, že na internet nechodím vůbec-ba ani nesáhnu na notebook. Takový moje stědrodenní předsevzetí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máme stejný mobil taky sem ho dostala k vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jooo.. brácha na to dělá seminárku, toto bude hledat.


    Take a look at my webpage: dárek k svátku pro přítele

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý design webu.. asi vám to malinko zkopíruju.
    . :-)

    Feel free to surf to my page ... jak ředit rum s kolou

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý příspěvek, díky za nápad.. souhlasím.


    My blog dárek k narozeninám pro muže

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.