neděle 28. října 2012

DIY - Halloweenská výzdoba

Dneska jsem už myslela, že se snad unudím, takže jsem se pustila do něčeho kreativního, jak to tak dvakrát do roka z velké nudy dělám. :D Je to snad ten nejjednoduchší způsob výzdoby, ale dám vám to sem, třeba mě někdo pochválí, i když moc není za co. :D Chtěla jsem udělat i něco složitějšího, ale nemám na to doma moc věcí. x\

První jsem si našla na netu nějaké šablonky. Můžete si najít cokoliv od lebek, netopýrů přes dýně až k čarodějnicím. Buď si je vytisknete a vystříhnete nebo obkreslíte přmo z monitoru. Na PC asi ne, ale na noutu jde snadno sklopit obrazovka a opratrně obkreslovat (hlavně moc netlačte, ať si nezničíte nout :D).

Některé šablonky můžete hodit klidně na barevný papír. Já chtěla černé netopýry, ale bohužel jsem doma barevné papíry nenašla, tak jsem improvizovala a vybrarvila netopýry černou fixou. Není to tak dokonalé, ale pokud se nedíváte zrovna z deseti centimetrů, vypadá to uplně v pohodě.

Šablonky jsem pak samozřejmě vystříhla. Pokud máte například ty netopýry, dávejte pozor, ať nepřestříhnete a záhyby máte přesné, jinak by to nevypadalo dobře.

Některé části je potřeba vystříhnout "zevnitř", takže je asi lepší si vzít menší nůžky nebo je vyříznout nožíkem, ať to je přesné a ať nejsou vyřezané části kostrbaté.

Vystřižené šablony jsem druhou stranou přilepila na provázek. Je ale důležité si ho odměřit, aby vám seděl tam, kde ho chcete věšet a šablonky si první zkusit rozložit, aby byly přibližně stejně daleko od sebe.

Tímto je hotovo a zbývá už jen ozdobený provázek pověsit třeba na okno nebo tam, kde se vám to bude líbit. x)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.