čtvrtek 30. srpna 2012

DIY - Náramek z víček od plechovek

Na netu jsem viděla fotku tohoto náramku a hned jsem si řekla "to musím mít!". :D Realizace ovšem byla trošku složitější. Náramek obdivuju už asi tak dva týdny, ale k výrobě jsem se dostala až dnes (jo, zrovna když se mám učit mám na práci co nejvíc jiných věci :D).

Víček od plechovek mám dost, s tím není problém. Asi dva roky zpátky jsem hodně pila energeťáky a víčka sbírala. Problém byl ale jiný. První jsem totiž tak čtvrt hodiny hledala v domě červenou stužku. Máme tmavě zelenou, světle modrou, bílou, žlutou, dvě růžové, ale červená nikde nebyla. Holt jsem musela najít bráškovu velikonoční pomlázku a červenou stužku mu ukrást odtamtud. :D Však já mu příští rok zas dám novou.

Když už byla stužka, nemohla jsem pro změnu najít nějaký slušný návod. Z obrázku se sice zdá, že je všechno vidět, ale mě to nějak pořád nešlo. Nakonec jsem na to ale nějakým zázračným způsobem přišla a tu piplavou práci jsem dokončila. Na to, jak jsem to udělala, se mě neptejte. Sama to nevím. :D Asi ani nejde napsat, jak se to dělá. Možná jedině nafotit nebo natočit, na což teď nemám čas, ale kdoví, třeba se k tomu někdy dostanu. x) Zatím jásám, že jsem po dlouhé době zas začala něco tvořit. :D Nedávno jsem kamarádce dodělala tričko, teď sobě náramek. No nejsem šikovná? :D jen by to chtělo víc času...







1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.