čtvrtek 8. prosince 2011

Z knihy The Secret

THE SECRET

Před pár měsíci jsem viděla film The secret (Tajemství), na který mě navedla Adelline z other-way.blog.cz (momentálně blondlyn-avenue.blogspot.cz) a nedávno se mi do ruky dostala také kniha od Rhondy Byrne. Nebudu vám tu básnit o tom, co mi to změnilo nebo jaké to je a o čem přesně. Pokud vás tahle věc zajímá (jako že by "měla"), najdete si tu podstatu sami. Já do toho nikoho nutit nebudu, můžu jen doporučit (a to vřele). V tomto článku mám pro vás pár citátů z knihy. Z toho buď něco pochytíte nebo si o tom můžete přečíst jinde, pokud Tajemství chcete trošku poznat.

Henry Ford
Ať už si myslíte, že to dokážete nebo že nedokážete, v obou případech máte pravdu.

W. Clement Stone
Cokoli si mysl umí představit, toho lze i dosáhnout.

Dr. Martin Luther King, Jr.
Udělejte první krok s vírou. Nemusíte vidět celé schodiště. Jen udělejte první krok.

Buddha
Vše, co jsme, je výsledkem toho, co jsme si mysleli.

Ralph Waldo Emersen.
Dobrou zprávou je, že v momentu, kdy se rozhodnete, že to, co víte, je důležitější než to, čemu vás učili abyste věřili, změnili jste rychlost na cestě za bohatstvím. Úspěch přichází zevnitř, ne zvnějšku.

Carl Jung
To, čemu se vzpíráte, přetrvává.

Robert Collier
Veškerá síla je uvnitř, a proto ji máme pod kontrolou.

Richard Bach
Nikdy nám není dán sen, aniž by nám zároveň nebyla dána moc jej uskutečnit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.