neděle 13. listopadu 2011

SlightlyMadUk

Mám tu pro vás novou rubriku. Už hodněkrát, opravu hodněkrát jsem na netu narazila na něco, co se mi líbilo a přemýšlela jsem, že vám to ukážu, ale furt jsem se k tomu nedostávala a ani jsem nevěděla do čeho to dát, takže vlastně..proč si na to neudělat novou rubriku

Tákže, první věc, kterou vám ukážu. Je to kanál na YT, který si založil SlightlyMadUk a nahráva do něj svá videa, ve kterých přehrává různé známé písně na klávesy. Hraje úžasně a mě to opravdu zaujalo, protože mám piano-sklaby moc ráda. :) Většinou z piano-skladeb poslouchám filmové soundtracky nebo prostě jen relaxašní hudbu, ale občas mám náladu i na obyčejné písně, které znám a tak si zajdu právě sem. :) Navíc tam má Slightly opravu hromadu písniček právě od mých oblíbených zpěváků nebo skupin, takže paráda. Mám už několik jeho nahraných písní stažených, a tak můžu poslouchat, i když nejsem doma. Nedávno začal taky hranou hudbu doprovázet svým zpěvem nebo zpěvem jiných, takže pokud už nebude bavit jen piano, můžete přejít na tohle. Určitě si jeho kanál projděte, myslím, že tam každý najde něco pro sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.