neděle 27. března 2011

Moje videa a doporučení na filmy

Někdo mi psal, abych udělala animace z klipu WTH. Chtěla jsem se do toho pustit, ale při hledání HD klipu WTH jsem se dostala až k mým videím. A proč je sem vlastně nedát taky. x) Občas si tak pohrajhu a sestříhám nějaké obrázky nebo videa z filmů. Něco Vám sem dám. Snad oceníte moje videa, hudbu i doporučení na filmy a i přiblížíte si je tím, že se aspoň na některý sami podíváte. x) Aspoň to tu trochu oživím zas něčím jiným.

Všechna videa a krátký popis ke každému najdete pod celým článkem, na celý popis filmu se dostanete po kliknutí na jeho název.


Tento film mě nadchl hned u soundtracku s větou "Jmenuji se Susie Salmonová, bylo mi čtrnáct, když mě zavraždil.." Hnedd jsem si film vyhledala a podívala se na něj. Viděla jsem ho v originále i v českém znění. Moc se mi zalíbil, je krásně a jednoduše natočený a při tom v sobě má něco velkého. Protože byl natočen podle knížky stejného názvu (v češtině se ale uvádí Pevné pouto) také jsem si ji brzo pujčila a přečetla. Byla jsem nadšená ještě víc. :) Určitě doporučuju!

Video jsem dělala na začátku srpna. Prázdniny, byl čas a tak jsem to zkusila. Je to mé první video sestříhané z filmu a dalo mi to práci. S výsledkem jsem ale spokojená. :) Je to přehled celého filmu. Písnička je ze soundtracku, je od Grega Laswella a jmenuje se Comes and goes

Trochu známější film, ale stejně o něm většina lidí neví. Je o dospívající Tracy, která se snaží být cool. To ji ale zavede do špatné party a to, jak víme nekončí dobře. Více se dočtete z popisu filmu v odkazu. Já bych tu psala jen to samé. Film se mi líbil, někdy je prostě dobré, vidět i realitu a zamyslet se nad tím. No tak..proč chtějí malé holky být tak rychle dospělé?

Tohle jsem také dělala o prázdninách. Písnička je od skupiny Placebo (stojí za poslechnutí!) a jmenuje se Protect me from what I want.

Opět o teenagerech. Tady ale trochu z jiného pohledu. Z pohledu šikany. Ke shlédnutí tohoto filmu mě tak trochu "dokopalo" už jen to, že je finský. Mám ráda cizí filmy. Je to zase něco jiného. Má to sice trochu moc přehanný konec, ale moc se mi to líbilo. Opět na zamyšlení.

Video obrahuje jen obrázky pro navodění přemýšlení. Hudbu složil Pärt Uusberg a jmenuje se Ma ei sure.

Snad jsem Vám dala nějaké tipy na filmy. Jsem tak trochu filmový maniak a filmů jsem viděla opravdu hodně, kdyby byl zájem, mohal bych tady doporučovat častěji. Určitě si vybere každý. x) Tak mi napište, jestli jste nějaký viděli nebo se na něj díky mému článku chystáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.